Inschrijftermijn verlengd; meld uw innovatie aan vóór 1 februari
Vanwege de aanhoudende coronabeperkingen, heeft het bestuur besloten de prestigieuze awarduitreiking te verplaatsen naar maandag 31 mei 2021. En dat is goed nieuws voor alle innovators die met hun product of dienst mobiliteit schoner, slimmer, veiliger, en/of efficiënter maken, want de sluitingsdatum voor de aanmelding van innovaties is ook uitgesteld. Aanmelden kan nog tot 1 februari 2021!
Vliegwiel voor succes
Lightyear en Montoch wonnen de prijs in 2019 (in respectievelijk de categorieën Challenging Concepts en Services) en leggen uit waarom het interessant is om mee te doen:
Tessie Hartjes, Chief Sales & Marketing bij Lightyear:
“Het winnen van de AIA in 2019 is een mooie erkenning voor Lightyear. Jaren hebben we aan een gemeenschappelijk doel gewerkt, hebben we ontwikkeld en gebouwd volgens onze visie. Dat heeft geleid tot de Lightyear One. Het winnen van de award bevestigt onze keuzes en het onderstreept waartoe Nederlandse innovaties en Nederlandse kennis in staat zijn. Dankzij de AIA 2019 is Lightyear nog dieper verankerd in het Nederlandse automotive landschap. Daar zijn we trots op.”
Menno Malta, CEO en founder van Monotch:
“Het winnen van de AIA 2019 was een belangrijk aanmoediging. Voor ons als bedrijf, maar vooral ook voor de buitenwereld. Het bevestigde dat wij bij Monotch met serieuze zaken bezig zijn. En juist die bevestiging is zo ontzettend belangrijk als je met innovatie bezig bent. Velen vinden dat geweldig, maar er is ook een heel grote groep die voorzichtig is, eerst resultaten wil zien. Door de AIA te winnen, krijg je meer mensen en bedrijven mee, waardoor de stap naar succes net even wat makkelijker genomen wordt.”
Nog 3 redenen om mee te doen:
- de publiciteit is positief voor het imago en de bekendheid van uw organisatie
- de scherpe blik en waardevolle feedback van de vakjury versterken uw innovatie, de toepassing en/of bedrijfsverhaal
- de toegang tot een exclusief event biedt volop kansen om uw netwerk uit te breiden
Juist in deze tijd is het belangrijk om te blijven innoveren. Samen kunnen we de innovatiekracht van de sector versterken, brengen we dit onder de aandacht bij een breder publiek en geven we uw business een boost.